Re: Jaka karta do WebGL?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Wed, 4 Apr 2012 21:54:00 +0200
Message-ID: <jli8sc$36q$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie_at_spamu.ignacy> napisał w wiadomości
news:jli83j$1ds$1_at_inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "maX" <averwywal_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> news:jli6b7$sap$1_at_atena.e-wro.net...
>> Najnowsza wersja Chrome (18, wyszła kilka dni temu) pozwala wykorzystać
>> WebGL nawet bez karty 3D, poprzez nowy softwarowy rasterizer (zdaje się
>> że nawet całkiem szybki, ale oczywiście lepiej mieć to w hardwarze). W
>> każdym razie najnowszego Chrome też wrzuć.
>
> Rzeczywiście Chrome pozowliło mi na MapsGL (głównie o to chodziło mi z
> WebGL) tylko że pokazuje czarne tło + napisy bez innych rzeczy.
> Na razię ściągam sterowniki i zobaczę czy się poprawi

Na starych, 5-letnich sterownikach to nawet z filmami na Youtube można mieć
problemy, a co dopiero z WebGL czy innymi nowymi technologiami.
W razie problemów (choć na nowych sterach zapewne wszystko już będzie
działać dobrze) możesz spróbowac jak to wygląda w Firefoxie. Każda
przeglądarka ma inną implementację WebGL, na Firefoxie może zadziałać.
A jeśli rzeczywiście byłaby konieczność zakupu karty, to najzupełniej
wystarczy Geforce 8400 lub Radeon 4350. Prądu biorą niewiele więcej niż 6100
i oczywiście nie trzeba wymieniać płyty głównej.
Received on Wed 04 Apr 2012 - 21:55:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 04 Apr 2012 - 22:51:00 MET DST