Re: Jaka karta do WebGL?

Autor: maX <averwywal_at_interia.pl>
Data: Wed, 4 Apr 2012 21:10:43 +0200
Message-ID: <jli6b7$sap$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Ignacy" <nie.lubie_at_spamu.ignacy> napisał w wiadomości
news:jli4il$bop$1_at_inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "maX" <averwywal_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> news:jli4c7$uep$1_at_atena.e-wro.net...
>>> Chipset : nVidia nForce 6100/6150 MCP
>>> Video Adapter: NVIDIA Quadro NVS 210S / NVIDIA GeForce
>>> 6150LE (4 PS3.0, 1 VS3.0, 64MB, PCI)
>>
>> Jak pamiętam Chrome zgłaszał na Geforce 6100 - "WebGL: Hardware
>> accelerated". A co u ciebie zgłasza? (w pasku adresu wpisz chrome://gpu).
>
> Graphics Feature Status
> Canvas: Software only, hardware acceleration unavailable
> HTML Rendering: Software only, hardware acceleration unavailable
> 3D CSS: Software only, hardware acceleration unavailable
> WebGL: Software only, hardware acceleration unavailable
> WebGL multisampling: Software only, hardware acceleration unavailable

Najnowsza wersja Chrome (18, wyszła kilka dni temu) pozwala wykorzystać
WebGL nawet bez karty 3D, poprzez nowy softwarowy rasterizer (zdaje się że
nawet całkiem szybki, ale oczywiście lepiej mieć to w hardwarze). W każdym
razie najnowszego Chrome też wrzuć.

>> Oczywiście wgraj najnowsze drivery do Geforce 6100, bo jak masz drivery
>> dostarczone z płytą główną to nie dziwię sie że nie obsługują WebGL.
>
> Spróbuję, mam drivery dostarczone z płytą

Tylko najpierw odinstaluj stare drivery.
Received on Wed 04 Apr 2012 - 21:15:02 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 04 Apr 2012 - 21:51:00 MET DST