Uprzedając odpowiedzi że to nie ta grupa informuję że na alt.pl.neostrada
nie otrzymałem żadnej informacji dlatego osmieliłem zapytać sie tutaj i
proszę o wyrozumiałość i tylko merytoryczne odpowiedzi
Jak się dobrać do TP SA w sprawie pogorszenia Downloadu mam neostrade 20Mb a
transfery po ostatnich pracach serwisowych w ktorych nie było netu przez
trzy dni spadły o 25% i teraz nie przekraczaja 15 Mb a najczęsciej jest to
około 12 Mb mierzone speed testem i takie wysłałem pomiary z ostatnich 10
dni do TP SA jako reklamację i niestety rozpatrzona negatywnie.
Jak się do nich dobrać żeby poprawili transfer ewentualnie jak się nie da
obniżyli abonament.
Received on Mon 02 Apr 2012 - 18:00:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Mon 02 Apr 2012 - 18:51:01 MET DST