Re: No i klops - było: Co z tym dyskiem? - proszę o pomoc

Autor: ADAM <atrapa_at_atrapa.pl>
Data: Fri, 9 Mar 2012 20:12:23 +0100
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <4f5a5608$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>

>>> Nie znalazłem sensownego testu Samsunga.
>> http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287#samsung
> Zaraz się tymi testami zajmę. Podejrzewam, że to testowanie zajmie
> trochę czasu.
Wydawało mi się, że w moim przypadku odpowiednie będzie ES-Tool
(The Drive Diagnosis Utility) v 2.1.12a, ewentualnie v. 2.10, ale po
kliknięciu na odpowiednim linku wchodzę na stronę
http://drive.seagate.com/content/samsung-en-us
i dalej klops - odpowiedniego programu ściągnąć się nie da.
Znowu okazało się, że tak naprawdę nie ma programu diagnostycznego
dla Samsunga. Wcześniej już do tego doszedłem, trochę inną drogą,
ale efekt ten sam. :-(
Jeśli się mylę, to proszę o podanie konkretnego linku bezpośrednio
do ściągnięcia programu diagnostycznego dla Samsunga.

Zauważyłem, że dyski twarde bardzo zdrożały (z powodu zmian kursowych???)
i teraz za dysk taki jak mój musiałbym zapacić o 50% więcej niż 2 lata temu.
To dużo.
Dlatego szczególnie mi zależy żeby ta reklamacja została uwzględniona.
Ewentualnie naprawa, ale nie wiem czy warto skoro ma to byc dysk
systemowy. Teraz działam na małym dysku pożyczonym, przy zainstalowaniu
na nim absolutnego minimum.

Pozdrawiam
ADAM
Received on Fri 09 Mar 2012 - 20:15:03 MET

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Fri 09 Mar 2012 - 20:51:01 MET