Dnia Thu, 8 Mar 2012 22:13:34 +0100, ADAM napisał(a):
>> Do reklamacji załącz wynik skanu wykonanego przy pomocy programu
>> diagnostycznego producenta dysku, bo tylko one są traktowane jako
>> wiarygodne.
> Nie znalazłem sensownego testu Samsunga.
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287#samsung
> Co do sugestii qwerty - HDTune uruchomiłem i wytłumaczenia poszczególnych
> pozycji tam nie widzę.
> Pierwsa linia została podświetlona na czerwono, a jako status podane jest
> Failed. Pozostałe pozycje - OK.
> Czyli o błędzie/blędach świadczy pierwsza pozycja.
Tam jest kilka takich wskaźników: Current pending sectors, Offline scan
UNC sectors... no i G-Sensor, który zapewne będzie podstawą odmowy
przyjęcia reklamacji.
-- M. /odpowiadając na priv zmień px na pl/Received on Thu 08 Mar 2012 - 23:40:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Thu 08 Mar 2012 - 23:51:01 MET