Dnia 2012-03-01, o godz. 22:43:10
Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):
> Przedstawiany przez Ciebie scenariusz dotyczy raczej firm,
> które chcą mieć nowe umowy na obsługę techniczną obejmującą
> wszystkie pierdoły, albo po prostu chcą mieć nowe komputery
> z nowym systemem "bo tak", bo z czysto finansowego punktu wi-
> dzenia wymienianie "na żywo" po jednej maszynie w momencie
> awarii będzie zawsze tańsze.
Nie zawsze będzie tańsze. Bo np. dzięki wymianie pojedynczych maszyn
masz problem z ich unifikacją. Poza tym cena jednostkowa spada przy
zakupie większej ilości.
> Częściej się spotyka drugi scenariusz -- celowe odsuwanie
> zakupów nowych komputerów i systemów, gdyż mogą być one nie-
> zgodne z siecią korporacyjną. Stara zasada administratorów
> mówi "ain't broken, don't fix it".
chodziło raczej o to że nowo wdrażany soft może pracować na konkretnym
systemie bo np. w XP brak jakichś mechanizmów.
Zdrówko
Received on Fri Mar 2 10:30:02 2012
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 02 Mar 2012 - 10:51:00 MET