Re: co znowu z dyskami

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 08:15:31 MET
Message-ID: <jhd1mi$pfn$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2012-02-14 02:30, Przemysław Ryk wrote:
> Dnia Sat, 11 Feb 2012 21:01:59 +0100, WiesłaW napisał(a):
>
> (ciach…)
>>> No właśnie - zupełnie przypadkowo mające potwierdzać twoją kłamliwą tezę.
>>
>> Mierzi Cię, że są popularne, przypadkowe czy to, że ceny są prawdziwe?
>> Czy naprawdę musisz mieć do mnie pretensje, że w Komputroniku są takie,
>> a nie inne (czyt wyższe) ceny?
>
> WiesłaW - ale to, że w danym sklepie cena jest wyższa i ktoś się tam
> decyduje na zakup, to już danego nabywcy sprawa. Ja swego czasu
> przyoszczędziłem oszałamiającą wręcz kwotę 50 czy 70 zł. Telefon kupiłem
> przez net w sklepie mieszczÄ…cym siÄ™ w Krakowie (mieszkam w Warszawie). Jak
> się telefon spieprzył, to cyrk z wymianą go na wreszcie działający
> egzemplarz trwał łącznie około 300 dni…
>
> Informacje o tym, gdzie jest taniej, gdzie jest drożej uzyskać jest
> stosunkowo łatwo. Mnie brakuje czegoś innego - solidnej informacji, gdzie i
> jak załatwiane są sprawy związane z reklamacją, naprawą / wymianą padniętego
> sprzętu. IMVHO to, jak się jest obsłużonym w sytuacji, kiedy zakupiony
> sprzęt zdechł, tak naprawdę pokazuje klasę sprzedawcy.

Tu wkrada się inny wątek, otóż rotacja i zmienność w zakresie małych
podmiotów jest znacznie większa niż w przypadku dużych firm, także te
oceny zawsze będą oznaczone tym problemem. Minie pare lat, rynek się
skonsoliduje i de facto będziemy wybierać z kilkunastu, kilkudziesięciu
sklepów w zależności od branży/lokalizacji. W tym samym wypadku jest
szansa właśnie na wartościowość ocen obsługi posprzedażnej, bo mi też
tego wyraźnie brakuje. Same komentarze to troche za mało, ze względu na
ich naturÄ™.

>
> (ciach…)
>
Received on Tue Feb 14 08:20:02 2012

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Feb 2012 - 08:51:02 MET