Re: co znowu z dyskami

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Feb 2012 - 02:30:17 MET
Message-ID: <139av9zds6e7q$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:16:41 +0100, Chris napisał(a):

> Podsumuję inaczej. Takie firmy jak Komutronik dalej istnieją a te co są
> na szczycie cenego już dawno padły bo nie da się wyżyć na marży 0.5% ..
> a potem się bujaj z gwarancją ... ja tam wolę dać 10 zł więcej i mieć
> pewność że za 3 lata jak mi dysk padnie to pójdę i go wyreklamuję a nie
> wywalę do kosza i kupię nowy ...
>
> ps. Dysk i 3 lata to przykład tylko ...

Pytanie - czy korzystasz z serwisu za pośrednictwem sklepu, czy oddajesz do
serwisu producenta? Jak znajomej padł dysk Seagate'a, to ja się na
sprzedawcę nawet nie oglądałem - nawet nie wiem, czy jeszcze istnieje.

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ You only have to understand something if it needs an explanation.        ]
[                             ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]
Received on Tue Feb 14 02:35:03 2012

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Feb 2012 - 02:51:02 MET