Dnia Sat, 11 Feb 2012 19:16:41 +0100, Chris napisał(a):
> Podsumuję inaczej. Takie firmy jak Komutronik dalej istnieją a te co są
> na szczycie cenego już dawno padły bo nie da się wyżyć na marży 0.5% ..
> a potem się bujaj z gwarancją ... ja tam wolę dać 10 zł więcej i mieć
> pewność że za 3 lata jak mi dysk padnie to pójdę i go wyreklamuję a nie
> wywalę do kosza i kupię nowy ...
>
> ps. Dysk i 3 lata to przykład tylko ...
Pytanie - czy korzystasz z serwisu za pośrednictwem sklepu, czy oddajesz do
serwisu producenta? Jak znajomej padł dysk Seagate'a, to ja się na
sprzedawcę nawet nie oglądałem - nawet nie wiem, czy jeszcze istnieje.
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ You only have to understand something if it needs an explanation. ] [ ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]Received on Tue Feb 14 02:35:03 2012
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Feb 2012 - 02:51:02 MET