Dnia 2011-09-13, o godz. 10:10:52
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):
> Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:16:32 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
> napisał(a):
>
> > Wysyła. Za dodatkową opłatą.
>
> Jak dotąd zamawialiśmy w HP już 5 sztuk dla naszych klientów i ani
> razu nie było opłaty
A mi liczyli za nośniki. ZTCP 100PLN+VAT. W sumie niewiele w porównaniu
z Dellem który zażyczył sobie za nośniki pieniędzy jak za nowy system.
Nowy komp miał fabrycznie padnięty dysk i nie można było zrobić płyt
recovery. Dysku serwisowego nie można dostać z preinstalowanym
systemem. I nie chcieli zrozumieć że dysków recovery nie można zrobić
nie z winy klienta tylko z tego powodu. Na szczęście nie był to jedyny
komputer w takiej konfiguracji jaki mieliśmy więc skorzystaliśmy z płyt
do innego niemniej niesmak pozostał.
Zdrówko
Received on Tue Sep 13 12:25:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Sep 2011 - 12:51:02 MET DST