Re: RAM tylko dla AMD? [OT]

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Sat 30 Apr 2011 - 20:41:41 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <4dbc57e5$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>

> Użytkownik "JoteR"
[ciach]

> Czytałeś w ogóle opis procedury realizacji na terenie Europy tej "wieczystej
> gwarancji"?

> "1. You MUST obtain an RMA number before returning your product to Kingston.
> 2. This service is only available within the USA [...]

Przyznaje, nie czytale. Z prostego powodu. Jest napisana w niezrozumialym
dla mnie jezyku.

[ciach]

> A teraz, jako przeciętny Kowalski mający mętne pojęcie o przepisach prawnych
> i obcych językach, przeprowadź procedurę uzyskania RMA bez udziału
> sprzedawcy. A w tym przypadku sprzedawcą jest następny przeciętny Kowalski
> (bo przecież nie firma), który odeśle jelenia na drzewo.

Zapewniam ze ja osobiscie nie mam zadngo problemu z gwarancyjna wymiana
niesprawnych pamieci firmy Kingston i zapewniam ze nie jest mi do tego potzrbne
uzyskiwanie RMA.

>> Tak wiec zaden problem.

> "Błogosławieni ubodzy z duchu, albowiem do nich należy Królestwo
> Niebieskie", gdzie faktycznie nie ma już żadnych problemów. Bo w Polsce z
> realizacją tej "wieczystej gwarancji" problem jest, wystarczy poczytać
> archiwum pl.comp.pecet - wątek pt. "kingston gdzie zrealizować dożywotnią
> gwarancję". Na szczęście ostatni post był z happy-endem.
> Tym niemniej stwierdzenie "żaden problem" jest po prostu kłamliwe.
> JoteR

Szanowny JoteR. Niniejszym skladam ci w tym miejscu korzystna propozycje.
Przysylaj mi niesprawne pamieci Kingston za ktore bardzo chetnie bede ci placil.
Zainteresowany?
AM
Received on Sat Apr 30 20:45:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 30 Apr 2011 - 20:51:06 MET DST