Dnia Fri, 22 Apr 2011 11:37:53 +0200, zly napisał(a):
> Dnia Fri, 22 Apr 2011 10:47:15 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):
>
>> No patrz, od pięciu lat wysyłam bardzo różne acery na serwis i nigdy mi tak
>> nie odpisali. Raz zaproponowali za to wymianÄ™ na nowszy model.
>
> Może trzeba było wysłać, a nie najpierw dzwonić...
Bez zgłoszenia i nadanego numeru naprawy zapłacisz jedynie za przesyłkę
międzynarodową w obie strony.
> A może to kwestia, że
> już po gwarancji było (oczywiście gotów byłem płacić).
To możliwe. Swoją drogą, trzeba być desperatem, żeby serwisować
pogwarancyjnie u producenta. Nie opłaca się.
> No cóż już się nie
> przekonam, bo szajsu Acera w życiu nie kupię. Nie bez powodu to najtańsza
> marka jak siÄ™ okazuje.
Żebyś się nie zdziwił. Serwis Acera wcale nie jest zły, a ich komputery
wcale nie sÄ… jakoÅ› specjalnie awaryjne.
-- Andrzej Libiszewski; GG: 5289118 "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem all that unusual to be drinking with a White Rabbit, a short guy who resembled Bertrand Russell, a grinning Cat, and my old friend Luke Raynard, who was singing Irish ballads while a peculiar landscape shifted from mural to reality at his back."Received on Fri Apr 22 12:05:02 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Apr 2011 - 12:51:03 MET DST