W dniu 2011-04-22 11:20, Kemens pisze:
> cześć,
> muszę kupić do firmy urządzenie wielofunkcyjne,
> żeby miało w sobie kolorową drukarkę laserową, ksero, fax,
> skaner. druk duplex, LAN, skanowanie do pliku lub na mejla,
> tania w eksploatacji, dla jakiś 8 osób, koszt do ok 3000 zł
> rozglądałem się :
> 1. HP LJ CM2340fxi - ok 2.500 zł
> ale ma trochę złych opinii
> http://www.ceneo.pl/;0151835797-10;02315.htm
> 2. Lexmark x546dtn - ale podobno skaner do kitu
> http://tinyurl.com/3cq9jqb
> ok 2800 zł
>
> poradzcie coś
>
Od HP trzymal bym sie z daleka miesiac temu kupilem HP 3000 i po
wydrukowaniu 30 stron mam juz tylko 30% tuszu w pojemnikach.
Odkad pamietam HP zawsze zarabial na materialach ekspoatacyjnych wiec
omin go z daleka.
Received on Fri Apr 22 11:40:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Apr 2011 - 11:51:04 MET DST