Użytkownik "jeronimo" <mj@pk.net> napisał w wiadomości
news:inn3j4$9ma$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości
> news:inm9gl$mif$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> A tak naprawdę. Jaki problem wziąć kompa pod pachę (trudniej ale taniej)
>> albo taryfę (łatwiej ale drożej), chyba że własnym - to tak po środku.
>> Ja, bym takiego nie zdzierżył, pomimo, że byłoby jakieś obejście
>> problemu.
>> Jak na gwarancji to do wymiany. Musi działać w każdych warunkach.
>
> Nie chce mi się nieść całego komputera i narażać jego podzespoły na
> uszkodzenie w trakcie transportu, żeby komuś w dwie minuty zademonstrować,
> że gry przycinają, a przestają przecinać jak się odłączy klawiaturę. Chyba
> potrafią to sobie sami sprawdzić w serwisie? A jak serwis jest w
> Dusseldorfie to też mam tam zawieźć komputer i pokazać? Jak będę musiał,
> to to zrobię, ale póki co chcę to załatwić bez noszenia całego sprzętu, bo
> nie widzę takiej potrzeby jak uszkodzona jest tylko klawiatura.
Rób więc jak uważasz.
Artur(m)
Received on Mon Apr 11 09:55:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 11 Apr 2011 - 10:51:02 MET DST