Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> napisał(a):
>Wiele sprzętu krytycznego (a u mnie właściwie wszystko) ma wykupiony
>serwis typu usunięcie awarii/wymiana sprzętu w 4/8 godzin od
>zgłoszenia. Awaryjnie można postawić sprzęt zastępczy nawet jeśli to
>oznacza przez pewien czas np. wolniejszy dostęp.
48 godzin to wbrew pozorom dla niektorych firm bardzo duzo, w przypadku raidu na linuksie jestem
wstanie odtworzyc sie momentalnie uniezalezniajac sie od firmy zewnetrznej.
I nie placac dodatkowo za czas reakcji.
>Bez backupu nic nie
>zrobisz - nawet jeśli masz nowy sprzęt na wymianę.
Jak juz napisalem - swoim backupem moglem sobie tylko powachlowac nie majac
gdzie sie odtworzyc.
Dane mialem na dysku i to nie backup byl mi potrzebny, ale specyficzny kontroler.
Received on Mon Jan 3 12:55:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jan 2011 - 13:51:01 MET