Re: Wytnij chip

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 28 Dec 2010 - 19:53:28 MET
Message-ID: <slrnihkch8.bpb.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"
>> Chyba śnisz. Jak najbardziej sprzedawca odpowiada za jakość towaru,
>> który oferuje konsumentowi. W szczególności odpowiada za wady ukryte.
>>
>> Inna sprawa, czy w ogóle został nawiązany kontakt ze sprzedawcą w celu
>> rozwiązania problemu.
>A co by to dało? Sprzedawca by mi wymienił drukarkę?

Jeśli jesteś w stanie dowieść, że uszkodzenie powstało na skutek
działania wadliwego produktu (tu - tuszu), powinien.
Myśmy tak mieli w pracy. Wylał tusz, naprawialiśmy na koszt sprzedawcy
tuszu drukarkę.

-- 
[------------------------] 
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] 
[ http://epsilon.eu.org/ ] 
[------------------------] 
Received on Tue Dec 28 19:55:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 28 Dec 2010 - 20:51:03 MET