W dniu 2010-12-27 00:29, Tasiorsa pisze:
> W dniu 2010-12-25 23:30, animka pisze:
>> zmycia. Wystawiłam temu facetowi nagatywny komentarz na Allegro.Teraz
>
> Ja uznaje zasade ze negatyw sie nalezy tylko jezeli towar nie dotarl
> badz dotarl uszkodzony/niekompletny a sprzedawca nie poczuwa sie do winy
> i nie chce go wymienic/rozwiazac problem. W takim przypadku jak Ty
> Animka wystawilas negata to uwazam ze skrzywdzilas sprzedawce. Przyslal
> towar terminowo, towar byl zapakowany. Wiedzialas iz jest to chinski
> zamiennik, a sprzedawca nie odpowiada za jakosc tuszu ktory zostal uzyty
> do produkcji. On Ci wyslal fabrycznie nowy towar podejrzewam ze za cene
> sporo nizsza niz oryginalny - ze swojej strony zrobil wszystko
> prawidlowo. Rownie dobrze moglas taki sam kupic w sklepie do ktorego bys
> sie pofatygowala. Uwazam ze jesli towar byl kiepski ale byl dostarczony
> nowy/w teminie to max co moglas dac to neutral i w nim ostrzec o slabej
> jakosci tuszu zaznaczajac ze kontakt ze sprzedawca bezproblemowy a towar
> wyslany poprawnie.....Rece mi opadaja jak ludzie daja negatywy bo tak...
Masz w 99% rację, ale mi się tusz wylał do drukarki, a nie powinien.
Poza tym był rozcieńczony wodą.
Dzięki.
Ps. Ostatnio kupiłam malutkiego bluetootha na Alegro za 4 zł. Kosz
przesyłki listu poleconego priorytetowego taki jak trzeba, ok. 6 zł. Na
przesyłkę czekałam ok. 2 tygodni, a powinnam czekać góra 3 dni.
Oczywiście jak listonosz zostawił awizo to poszłam na pocztę po odbiór i
się okazało, że przyklejony znaczek na kopercie bombelkowej był za 1.95
zł! A ponabijane było z 7 razy: PRIORYTET. Taką pieczątkę to każdy może
sobie zamówić i strzelać nią na kopertach.
-- animkaReceived on Mon Dec 27 14:25:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Dec 2010 - 14:51:04 MET