W dniu 2010-11-20 08:24, mariusz pisze:
> Santana pisze tak:
>
>> 1. Asus
>
> Doradziłem Asusa koledze i się zepsuł po 2 miesiącach, wtopa więcej nie
> doradzam kolegom :/ HP kupiony w 2007 roku w Anglii po roku zepsuło się
> podświetlenie matrycy. Samsung kupiony w Polsce rok temu, na razie nic
> się nie zepsuło odpukać :)
>
> Kupiłbym takiego co ma fajną klawiaturę i brak złącz z tyłu z pośród
> Asus, Samsung, Lenovo.
Każdej firmie trafia się ileś sztuk, które się psują i nie ma znaczenia,
jaka to firma. Natomiast sposób załatwienia takiej naprawy, to już
zależy od konkretnej firmy i najlepiej pod tym względem wypada Dell -
dzisiaj dzwonisz, że popsute, jutro jest u Ciebie serwisant, naprawia na
miejscu i dostajesz sprawnego, wszystko trwa 1 dzień roboczy. Puki co,
nie znam lepszego podejścia do napraw gwarancyjnych.
Received on Sat Nov 20 13:40:04 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 20 Nov 2010 - 13:51:04 MET