Re: Dysk Seagate 500GB

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2010 - 22:07:08 MET DST
Message-ID: <op.vj7156ca35rodc@wiesiek-pc>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes

Dnia 07-10-2010 o 19:40 Rafał Łukawski napisał na pl.comp.pecet:

> On 2010-10-05 18:20, qwerty wrote:
>> Użytkownik "GAD Zombie" napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:i8buqp$h2t$1@opal.futuro.pl...
>> I wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo. Dzieki!
>>
>> Seagate ma ch***wy serwis.
>
> Zmienia sie to w czasie, teraz do 3 lat kompletnie nie interesujesz sie
> serwisem seagate. zwracasz sprzedawcy, ten wrzuca dystrybutorowi i
> dostajesz nowke lub tzw. naprawiany /domena seagate/ ale jezeli taki
> dostanie sie po 2-3 latach czy to powod do zmartwienia ? ;)
>

Zmienia się na tyle, że ostatnio Seagate mocno zaostrzył restrykcje
serwisowe na naprawę gwarancyjną swoich produktów.
Teraz nawet zarysowanie dysku wiąże się z utratą gwarancji.
http://kut.as/SeagateWarrantyVoidChecklist

-- 
WiesłaW
Opera Mail
Received on Thu Oct 7 22:10:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Oct 2010 - 22:51:01 MET DST