Użytkownik Radosław Sokół napisał:
> W dniu 14.08.2010 23:21, W.P. pisze:
>> A może właśnie dla "nietechnicznych" powinno być np 10h w roku?
>> Żeby potem nie "głaskali myszy bo szybciej komputer chodzi"?
>> Coś co powinno być (w gimnazjum?) żeby i oni zobaczyli/zrozumieli, że to
>> (może nie najprostsze ale jednak) zwykłe NARZĘDZIE?
>
> Ale to w takim razie piszesz o technologiach informatycznych
> i informacyjnych,
<adwokat diabła ON>:
Nie, po co np artyście wiedza o bazach danych, itp.
Natomiast na "
a nie zajęciach "ze *sprzętu* komputerowego".
mogliby np dowiedzieć czego oczekiwać po dysku podłączonym po USB a czym
po FireWire i dlaczego do tego ostatniego nie podpinamy myszki.... :)
Jak rozróżnić złącza. Czy to już budowa czy jeszcze użytkowanie?
> Używania komputerów warto uczyć wszystkich. Budowę i sposób
> działania zainteresowani poznają sami jak tylko pojmą pod-
> stawy elektroniki cyfrowej.
>
Techniczni tak. A co z resztą?
Faktem jest, że (o ile wiem) NIE MA jakiejś pozycji dostępniej z PODSTAW
budowy komputera. Z punktu widzenia użytkownika.
Coś w klimacie:
komputer składa się z: klawiatury, myszy, monitora oraz komputera
właściwego...
komputer właściwy składa się z.....
I (chyba zapomniany fakt) że system operacyjny jest "PRZEKŁADKĄ" między
tym co nas interesuje naprawdę (aplikacja) a "komputerem właściwym".
Kilka (naście?) razy widziałem jak ludzie czegoś takiego szukali (często
dla starszej osoby) i nie było odzewu... :(
W.P.
Received on Sun Aug 15 00:00:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 15 Aug 2010 - 00:51:01 MET DST