Re: Serwis Asus i nieuwzględniona reklamacja

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Tue 27 Jul 2010 - 20:15:58 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Message-ID: <4c4f2271$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>

W dniu 2010-07-27 14:35, Maciek pisze:
> W dniu 2010-07-27 14:24, Andrzej Libiszewski pisze:
>>> Sklep oficjalnie nie musi, ale pracownicy mogą sobie tak dorabiać "na
>>> piwo". Zdziwiłbyś się co potrafią wyczyniać obrotni pracownicy :->
>> Mój dobry człowieku, piąty rok w tej branży robię :)
> Cieszę się, ale widać mało jeszcze widziałeś :-)
>

Może i dobrze :D

-- 
Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."
Received on Tue Jul 27 20:20:02 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Jul 2010 - 20:51:02 MET DST