Re: Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej?

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sun 18 Jul 2010 - 23:21:14 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Message-ID: <op.vf15lowtbp2dyt@pavilion.opteris.pl>

laptopyDnia 24-06-2010 o 23:20:19 Marcin <marcin2233@spam.pl> napisał(a):

>
> Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" napisał w wiadomości
>
>> Nie byloby problemu, gdybym mial gwarancje - zawoze do Makro i po
>> klopocie, ale mam jedynie fakture zakupu i zgubilem papierowa gwarancje.
>> Co w zwiazku z tym? Nie ukrywam, ze z checia chcialbym pokombinowac
>> wymiane lub zwrot kasy, ale nie wiem, czy nie jest za pozno...
>
> Gwarancja hp jest jak papier toaletowy;)Przysyłają tych druczków całymi
> kartonami.Idź z fakturą i poproś o wydanie gwarancji bo nie było w
> pudełku nie powinni robić żadnego problemu.

Sprawa wyjasniona :)

Wiecej do poczytania na forum
http://forum.laptopy.info.pl/f18/serwis-hp-w-wolominie-przeczytaj-koniecznie-28798/index8.html#post362122

Nomen omen, polecam lekture pozostalych postow, bo niektore czyta sie jak
powiesc sensacyjna ;)
Received on Sun Jul 18 23:25:03 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Jul 2010 - 23:51:01 MET DST