On Mon, 14 Jun 2010 19:46:59 +0200, "Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote:
>Uzytkownik "Silver Ghost" <silver_ghost@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
>news:r42c16dr2fk799e94orcpgvnnduua77i8q@4ax.com...
>> Witam!
>>
>> Mam pytanie dotyczace notebookow, a konkretniej w kirunku ktorego
>> producenta isc pod katem komputerow dla firmy.
>
>Patrz na to co oferuje oprócz sprzetu.
>
>Mamy w firmie same dele i coz... zdazy sie któremus cos pasc ale za to
>reakcja przy zgloszeniu jest super.
>Padla matryca? przyjezdza czlowiek, wymienia na miejscu i masz lapka a nie
>turlanie sie tygodniami z wysylka i czy laskawie zrobia czy nie.
>lapy mamy same D-series. E nie zauwazylem.
Co do serwisu to sie zgodze, sprzetowo jest OK, dziala szybko i
sprawnie... ale jak cos nie dziala tak jak powinno software-owo
to juz jest zabawa, bo tego tak latwo ani nie zdiagnozujesz, ani nie
zglosisz. Jestem ogolnie bardzo zadowolony z Delli... poza notkami
mam jeszcze okolo 60 szt. desktopow... OP320/330/GX620/745/760/780
i z nimi jest ZERO problemow sprzetowych i ZERO programowych
(ten sam soft co mam na notkach). Problemy mam tylko z seria Latitude
E.
Pozdrawiam
-- Silver Ghost // Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie // do ilosci zrujnowanego sprzetu.Received on Tue Jun 15 12:05:03 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 15 Jun 2010 - 12:51:02 MET DST