Re: Zestaw komputerowy

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 27 Aug 2009 - 16:52:00 MET DST
Message-ID: <337d95toujabrpjileq23igflb2sil21kf@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Thu, 27 Aug 2009 16:28:05 +0200, "Bartek Wiecek"
<dante@ciach.eranet.pl> wrote:

>oj tam... dla głupiej myszki tyle zachodu... ;-))))

Zobacz co możesz dopupić za pieniądze z ranbatu na np. 6 serwerów i
jakiś storage :-P

>ale zeby zasłuzyć na ten rabat to chyba troche trzeba u nich zakupić...
>bo tak z ludzikami z ulicy to sie raczej nie zaprzyjaźniają tak od razu :-)

Wyatsrczyło pogadać po 2-3 zamówieniach. Małe firmy sa po prostu
elastyczniejsze w podejściu do klienta.

>dla pianisty fortepian w domu to tez prawie norma... ale ile tych pianistów
>których do tego stać na własny fortepian :-))

Hmmmmmm.... Dwie takie pianistki znam ;-)

>> Dell sie dąsa na sprzęty prywatnei ściągnięte z USA. Miałem problemy z
>> seriswoaneim Delli XPS przywiezionych z USA z gwarancją "globalną".
>> jak sie okazało "globalnie" nie opejmowało Dell Sp. z o.o.. Dell GmbH
>> już obejmowało. ;-) A te sprzedawane przez zaprzyjaźniona firmę sa
>> made in EU.
>
>no własnie tego sie troche obawiałem....

Te XPS to prywatny import nei związany z moimi zakupami. Ot znajoma
poprosiła o pomoc.

>eee.. bez problemu... przelewy zdefiniowane załatwiaja sprawę :-)))

Pod warunkiem ze nie masz rotacji pracowników. Niestety gastronomia ma
to do siebie że jest dość duż ruch w personelu.

>eee.. na moim chodzi tez po w-lanie ;-))

Jak nie masz sprawnego łącza? :-P

Zdrówko
Received on Thu Aug 27 16:55:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 27 Aug 2009 - 17:51:04 MET DST