Re: Monitor - normy - serwis

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnijto_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Aug 2009 - 00:10:20 MET DST
Message-ID: <h6seob$gfk$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

>>> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza
>>> "nie" rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>> No tak, Polska.

Znam polskie realia. Kiedys telefon przelezal chyba pol roku z 18
miesiecznego kontraktu w serwisie (po pare tygodni za kazdym razem),
skonczylo petycja do serwisu i szczesliwym usunieciem usterki. Na szczescie
w UK jakos latwiej to idzie.

-- 
pozdr
g
Received on Mon Aug 24 00:15:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 24 Aug 2009 - 00:51:04 MET DST