Re: Wielofunkcyjne do biura...

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Tue 18 Aug 2009 - 08:33:17 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Message-ID: <4a8a4b34$1@news.home.net.pl>

>> Obydwa proponowane urządzenia nie mają modułu faksu niestety..
>
> Niestety. Albo dobre fotki, albo fax. Jakoś te rzeczy się w oczach
> producentów nie komponują. Zresztą po co Ci fax w czasach e-maili? Jeśli
> w czasie szalonych zmian kursowych można mówić o cenie, to szykuj tysiąc
> na Canona, trochę mniej na Epsona.
Kurcze, to muszę niestety zrezygnować z dobrych zdjęć, bo fax i xero to
podstawowe funkcje dla urządzenia, mniej więcej w takiej kolejności;
1.fax; korzystam z internetowego faxu- jednak czasem coś trzeba
odebrać/podpisać i odesłać, lub coś dopisać itp. i odesłać i szybciej
jest wtedy po prostu to przefaksować niż skanować do komputera i dopiero
potem faxnąć
2.kopiowanie w kolorze,
3.druk rzeczy kolorowych; schematów szkiców itp.
4.druk zdjęć,
5.druki czarno-białe praktycznie 0 bo w odległości około 100metrów stoi
wielofunkcyjny laser.
Do tego wszystkiego obłożenie;
-minimum kilka razy w miesiącu, ale może się zdarzyć przestój około
15-20 dni,
-minimum 20-25 stron na miesiąc, ale często między 50-100 i to wtedy
pewnie głównie mocno kolorowe i sporo zdjęć.

Z braku miejsca nie wchodzi w grę kilka urządzeń, teraz stoją trzy;
-marny fax,
-tani laser kolorowy,
-płaski skaner
... i zajmuje to powierzchnię jednego biurka i dlatego zapadła decyzja
na zmianę, budget do 1500 tysiąca maksimum, oczywiście jeśli udao by się
dokonać zakupu poniżej 1000 byłoby najlepiej.

Bartek
Received on Tue Aug 18 08:35:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Aug 2009 - 08:51:02 MET DST