> Skoro dali gwarancję, to się zobowiązali na 2 lata...
> Jeśli jednak zobowiązanie im nie wyszło, to powinni dać mi kasę na dysk,
Typowa roszczeniowa postawa.
Dali gwarancję na sprawne działanie laptopa przez 2 lata. Laptopa a nie
dysku. Dysk jest częscią zamienną tak jak programator w pralce. Na części
zamienne daje się gwarancję do końca gwarancji całego urządzenia plus czas
spędzony na wymianę w serwisie. Nie ma obowiązku dawania gwarancji na osobne
części zamienne. Wiem, że każdy by wolał dostać dysk z pełną gwarancją ale
nie jest tak pięknie niestety. Tak samo producent musi zapewnić sprawne
działanie sprzętu niezależnie od tego jakie części zamienne idą do środka
więc dysk równie dobrze też może mieć 2 lata i spory przebieg. Nie ma
ustawowego obowiązku pakowania nówek w takich przypadkach. Warunek
ustawowego zapewnienia zgodności towaru z umową jest w tym przypadku
zapewniony.
Received on Fri Aug 14 12:25:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 14 Aug 2009 - 12:51:02 MET DST