Użytkownik "Marcin" <unknow@unknown.eu> napisał w wiadomości
news:h5tqvi$sco$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Użytkownik "Marcin Bugajski" <mbug_wytnij_@lu.mofnet.gov.pl> napisał w
> wiadomości news:h5ro39$ndr$1@news.onet.pl...
>
>> Widziałem co robił Dell w Limerick .... nie wiem jak w Łodzi ale Della
>> nie kce:-)
>
> Tzn. co robil? W robocie mamy mnostwo Delli z IRL i uchodza za dobre
> oraz solidne. Do tego serwis dziala szybko.
> Prywatnie mam monitor Della ktory sie popsul i po 24 godzinach od
> zgloszenia do Della mialem nowy, sprawny egzemplarz.
>
> Pozdrawiam,
> Marcin
To tylko sie cieszyc. Polacy jak przyjechali do IRL to standardy szybkości
montowania poszły w górę (czytaj krótszy czas montażu)... niestety co za tym
idzie - często laptoki montowane były na szybkiego czyli - aby przeszedł
testy/ aby przeszedł sprawdzanie (wyrobić normę iluś tam sekund na
egzemplarz)... a wewnątrz - połowa elementów nie poskręcana tak jak trzeba
itd... być może tak i żółtki robią - ale ogólnie moje oczekiwania co do
produkcji laptoków bardzo sie różniły od stanu zastanego:-)
pozdrowka
Marcin
Received on Wed Aug 12 12:00:12 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 12 Aug 2009 - 12:51:02 MET DST