Re: DDR2 Kingston - czy do reklamacji producent wymaga dokumentu zakupu?

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 14:20:57 MET DST
Message-ID: <gqqdfb$d1o$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

OMSON pisze:
> januszek pisze:

> "Produkty wycofane ze sprzedaży i niewymienione w gwarancji nie są już
> objęte gwarancją (ich gwarancja wygasła)."
>
> Innymi słowy - jeśli dzisiaj Twój produkt znajduje sie na liście objętej
> wieczysta gwarancją a za 10 lat już nie będzie go na nowej liście, to ta
> wieczność robi się taka czasowa powiedziałbym... ;)
> Kolejne sranie-w-banie marketingowców :)
>
> Pzdr, OMSON

Kwestia czasu działania gwarancji to inna bajka - mnie interesuje czy
jak kupię od kogoś powiedzmy "prawie nową" pamięć ale nie dostanę
faktury zakupu bądź paragonu, to czy w razie usterki Kingston mi ją
wymieni (Zakładając, że termin gwarancji nie minął).
Przemek
Received on Mon Mar 30 15:10:07 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 30 Mar 2009 - 15:51:08 MET DST