Re: DDR2 Kingston - czy do reklamacji producent wymaga dokumentu zakupu?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 12:20:36 MET DST
Message-ID: <slrngt177j.410.januszek@gimli.mierzwiak.com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Przemolo napisał(a):

> Kingston daje wieczystą gwarancję - czy jednak aby ją zrealizować trzeba
> posiadać dokument zakupu (paragon, fakturę, itp.)? Ktoś przerabiał
> reklamację bezpośrednio u producenta? jak to wygląda?

Wystarczy Słowo Harcerza ;P

j.

-- 
"Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki - 
płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania 
takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)
Received on Mon Mar 30 12:25:06 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 30 Mar 2009 - 12:51:09 MET DST