Był 13 marzec (piątek) gdy o godz. 18:52 *Jacek* napisał(a):
> Czy mial ktos z Was moze do czynienia ze zwrotem do sprzedawcy tak
> nieudanego sprzetu, jakim jest seria pavilion, ktora w zimie osiaga
> temperatury tak wysokie, ze wyntylator dziala non stop, a temperatura
> od spodu osiaga ponad 80 stopni Celsiusza?
Nie, bo gwarantem jest producent a nie sprzedawca, zapewne masz uszkodzony
procesor, wyślij go (laptopa) do serwisu. Sprzedawca moze, ale nie musi
przyjmowac twojej reklamacji a juz napewno nie zrobi tego jak mineło kilka
tygodni od zakupu.
-- Pozdrawiam, Chichotek P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+, 2x Seagate 250/400GB, Topower P3 450W EZ, Enermax Chakra, 21" Gateway, Razer DeathAdder+Destructor, Logitech UltraX Flat, Windows XP ProReceived on Sat Mar 14 13:50:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 14 Mar 2009 - 13:51:03 MET