Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:9y8bnmrubelx.1wkft0a572o0y$.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 9 Mar 2009 14:06:04 +0100, Reksio napisał(a):
>
>>> Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
>>> gwarancji?
>>> Paragonu już nie mam bo sprzęt ma kilka lat
>>
>> Teoretycznie w każdym sklepie który prowadzi sprzedaż produktu
>> Kingstona -
>> bo przecież te wyroby posiadają dożywotnią gwarancję :-)
>> Praktycznie - nigdzie. :-)
>> Przerabiałem ten problem jakieś 2-3 lata temu. Bez paragonu nic nie
>> zdziałałem.
>> Nawet w Wilk Elektronik, który swego czasu szczycił się dystrybucją i
>> dożywotnią gwarancją Kingstona - nic bez paragonu nie zdziałałem.
>> W przypadku PL, dożywotnia gwarancja to chwyt marketingowy. Za to za
>> granicą - chociażby w DE - działa to znacznie lepiej - nie trzeba zadnych
>> paragonów.
>
> Kiedyś zrealizowałem dożywotnią gwarancję na pamięć RAM w Axelu w Gdańsku.
> Nie miałem żadnego dowodu zakupu, ale na module była ich naklejka
> (plomba).
> W sklepie nie chcieli przyjąć, ale w serwisie przyjęli.
>
ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja
> --
> GLaF
Received on Mon Mar 9 15:10:11 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Mar 2009 - 15:51:02 MET