Dnia 08-01-2009 o 10:01:08 Przemek <pixi@dixi.pl> napisał(a):
>
> U¿ytkownik "leon" <leon.33@nielubiespamu.interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> news:op.und90bnc895wyf@cholera.telgam.pl...
>> Dnia 07-01-2009 o 00:23:22 BartekK <sibi@nospamdrut.org> napisa³(a):
>>
>
>> popros o odmowe na pismie wraz z podstawa prawna. ciekaw jest co
>> wymysla.
>
> Niektore hurtownie (konkretnie znam jedna) wymagaja odeslania plyty z
> zaslepka inaczej nie uwzglednia gwarancji.
w sumie nie wiaadomo czy sklep , serwis czy hurtownia.
> Swoja droga zaslepka to nie opakowanie i jezeli gwarant sie uprze to nie
> przyjmie , nawet sad czy przejscie na niezgodnosc towaru z umowa
> niewiele tu
> pomoze-
> w koncu nie kupiles osobno plyty + zaslepki + kable + instrukcja + itd
> tylko caly komplet i jak chcialbys zwrocic to musisz dostarczyc komplet.
wiesz to tak jakby reklamowac silnik samochodu i nagle serwis powie, ze nie
przyjmnie do naprawy bo brakuje np zaglowka w fotelu czy polki tylniej nad
bagaznikiem
leon
-- Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.Received on Thu Jan 8 19:40:03 2009
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Jan 2009 - 19:51:03 MET