On Wed, 07 Jan 2009 19:28:41 +0100
Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
> Skoro kilka razy korzystałeś to coś jest nie tak z tą
> profesjonalnością.
Nie zgodzę się, jak usługa jest dobra to zwykle klient pozostaje przy
danej firmie tudzież sprawdzonym rozwiązaniu.
Dla przykładu w jednym przypadku można odwiedzać serwis wielokrotnie,
np. prowadząc serwis komputerowy (skądś części trzeba brać), a w drugim
można być Kowalskim, który nie obchodzi się ze sprzętem w odpowiedni
sposób i cały czas coś uszkadza. Można też trafić na wadliwą partię
sprzętu, której serwis nie był w stanie przewidzieć (patrz matryce
lub dyski z wadliwych serii).
-- Konrad 'd3viCe' PióroReceived on Thu Jan 8 08:40:07 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Jan 2009 - 08:51:02 MET