mate napisał/a:
> Jan Bartnik pisze:
>
>> Ja bym przekornie powiedział, że Medion. Jak się robi taki badziew to
>> serwis gwarancyjny trzeba mieć pierwsza klasa, żeby wyrobić z natłokiem
>> roboty :)
>
> W czymś muszą być dobrzy, no nie? :)
>
>> A tak na poważnie - nie lepiej wziąć z większą wagą kryterium niezawodności
>> sprzętu? Lepiej się chyba bujać miesiąc z laptopem raz na 10 lat niż sześć
>> razy do roku przez tydzień.
>
> To już sobie sam sobie wyfiltruję z posiadanych informacji. Zadałem
> takie pytanie, bo chciałem uniknąć dyskusji na temat wyższości jednego
> laptopa, nad innym. Jeszcze nie wiem ile mam na to dokładnie kasy, a
> wiadomo, że każdy producent (no, prócz Apple) ma kilka półek cenowych
> swojego sprzętu i w ramach jednej firmy można kupić i badziew i solidny
> sprzęt.
>
> To jak z tym serwisem? :)
Tu sobie porównaj i dopasuj
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=serwis+Asusa&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=
-- animkaReceived on Wed Jan 7 16:05:13 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Jan 2009 - 16:51:02 MET