On Wed, 07 Jan 2009 01:37:28 +0100
mate <mate@WYTNIJ.op.pl> wrote:
> Chcę kupić laptopa, a jednym z ważnych kryteriów jest dla
> mnie szybkość, sprawność i dostępność serwisu gwarancyjnego. Jaka
> firma produkująca laptopy ma według Was najlepszy serwis?
Też zwracam już teraz na to sporą uwagę, osobiście się nie złapałem ale
znajomy na tym wpadł :)
Najlepszy serwis: Toshiba i Fujitsu-Siemens, przynajmniej
jeżeli chodzi o W-wę.
W RAM Serwis (FSC/HP) wymiana podzespołu na gwarancji przebiega
bezproblemowo (ocena czy usterka kwalifikuje się na gwarancję w 15
minut, następnie sprowadzenie części max pare dni gdy nie mają na
stanie, przychodzimy jeszcze raz i monaż na miejscu). Ocena 5, nie
musiałem oddawać laptopa, który jest defacto narzędziem pracy.
Bezproblemowo wymieniają drobne uszkodzenia na gwarancji, np.
przebarwienia matrycy czy uszkodzenia klawiatury. Minusem jest, że nie
uznają bad sektorów na dysku jako uszkodzenie kwalifikujące się na
wymianę dysku na gwarancji. Pogwarancyjne zamawianie części
bezproblemowe.
Jeżeli chodzi o serwis pogwaranyjny to bez problemu też kupuję części
do Toshiby w ACserwisie (Techmex), nie ma problemu czy to jest
wiatraczek od procka, czy matryca, czy płyta główna.
Najgorszy serwis ma IMHO Asus, po pierwsze pracują tam mało kompetentni
ludzie (infolinia szkoda słów), a po drugie dostęp do części ma tylko
oficjalny serwis. Na naprawę łącznie z wysyłką trzeba czekać jakieś 3
tygodnie, nie licząc nerwów i telefonów. Dodatkowo miałem przypadek, że
wymienili część, która nie była w żadnym stopniu uszkodzona, i sobie za
nią policzyli ładną sumkę.
-- Konrad 'd3viCe' PióroReceived on Wed Jan 7 08:00:38 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Jan 2009 - 08:51:04 MET