Marcin Stankiewicz napisał(a):
>>> Powiem tak: ja bym wybrał DELLa, ze względu na serwis. Nie wiem jak MSI, ale
>>> podejrzewam że mogą być podobne jazdy jak z HP gdzie dowolna naprawa jest
>>> przeciągana w nieskończoność. Przy DELLu serwis działa jak marzenie...
>> Dobry serwis ma Fujitsu-Siemens.
To powyżej IMHO świadczy tylko o tym, że FS korzysta z usług dobrej
firmy kurierskiej :)
>> W poniedziałek o 12 w południe kurier zabrał komputer
>> a rano w piątek komputer był pod moimi drzwiami.
> No widzisz. A w przypadku Della, dzwonisz jednego dnia, a drugiego
> przyjeżdza serwisant i naprawia na miejscu ;-)
Piszesz o naprawach konsumenckich laptopów?
j.
-- Orle pióra, kaczy chód, i Cesarza zwalą z nóg. http://ussburaque.orgReceived on Thu Dec 4 12:50:03 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 04 Dec 2008 - 12:51:02 MET