Tom01 pisze:
>> I na przykładzie Samsunga mogę podać, że jeden sub-piksel powoduje
>> wystawienie opinii technicznej będącej podstawą wymiany.
>> Samsung potwierdza fakt wystąpienia błędnego piksela i tu się jego
>> rola kończy. Odsyła pisemko sprzedawcy i następuje wymiana bo błąd
>> został potwierdzony, a samo potwierdzenie wystąpienia błędu wystarcza
>> w tym przypadku (oczywiście z notatką o prawidłowej eksploatacji).
> I na przykładzie polskiego prawa widać że jest to w tylko dobra wola.
> Wielu producentów w tym Nec, Eizo też robi podobne wymiany, i nie ma to
> nic wspólnego z wysnutą Przez Pana teorią.
Ale w związku z ustawą to nie producent wymienia tylko sprzedawca.
Producent tylko za pośrednictwem serwisu potwierdza wystąpienie wady.
Może stąd nasze różnice zdań i przytaczanie norm ISO.
Jest również tak jak Pan pisze, że producenci dopuszczają wymianę w
przypadku pojawienia się nawet jednego błędnego piksela w momencie rozruchu.
>> Teoretycznie tak. Oby praktyka za tym szła w parze.
>> Zazwyczaj jest to w myśl zasadzie "widziały gały co brały".
> Napisałem o podjęciu kroków, w domyśle skutecznych, a nie obiecanki.
I niech te wypowiedzi będą podsumowaniem naszej rozmowy.
Pozdrawiam
-- I wszystko jasne :) GG - 2539855 http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/Received on Sat Aug 2 17:45:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 17:51:01 MET DST