Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Aug 2008 - 17:41:23 MET DST
Message-ID: <g71v76$hbg$12@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tom01 pisze:

>> I na przykładzie Samsunga mogę podać, że jeden sub-piksel powoduje
>> wystawienie opinii technicznej będącej podstawą wymiany.
>> Samsung potwierdza fakt wystąpienia błędnego piksela i tu się jego
>> rola kończy. Odsyła pisemko sprzedawcy i następuje wymiana bo błąd
>> został potwierdzony, a samo potwierdzenie wystąpienia błędu wystarcza
>> w tym przypadku (oczywiście z notatką o prawidłowej eksploatacji).

> I na przykładzie polskiego prawa widać że jest to w tylko dobra wola.
> Wielu producentów w tym Nec, Eizo też robi podobne wymiany, i nie ma to
> nic wspólnego z wysnutą Przez Pana teorią.

Ale w związku z ustawą to nie producent wymienia tylko sprzedawca.
Producent tylko za pośrednictwem serwisu potwierdza wystąpienie wady.
Może stąd nasze różnice zdań i przytaczanie norm ISO.

Jest również tak jak Pan pisze, że producenci dopuszczają wymianę w
przypadku pojawienia się nawet jednego błędnego piksela w momencie rozruchu.

>> Teoretycznie tak. Oby praktyka za tym szła w parze.
>> Zazwyczaj jest to w myśl zasadzie "widziały gały co brały".

> Napisałem o podjęciu kroków, w domyśle skutecznych, a nie obiecanki.

I niech te wypowiedzi będą podsumowaniem naszej rozmowy.

Pozdrawiam

-- 
I wszystko jasne :)
GG  - 2539855
http://www.bezpieczenstwo-osobiste.com/
Received on Sat Aug 2 17:45:06 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 02 Aug 2008 - 17:51:01 MET DST