> pisze:
>> Ja takie dyski z miejsca reklamuję. Nigdy mi się nie zdarzyło,
>> aby nie uwzględniono reklamacji.
>> Ale przede wszystkim zrób backup danych.
>
> mam zamiar to zrobic, ale gdzies wyczytalem ze moze to byc blad logiczny.
> podejrzewam ze cos sie popieprzylo po ostatnim zaniku napiecia w sieci i
> naglym wylaczeniu kompa. wolalbym to sprawdzic najpierw zeby niepotrzebnie
> nie przechodzic procedury backupu , instalacji systemu i reklamacji u
> sprzedawcy.
>
>
>
jakiej firmy to dysk?
wiekszosc producentow dostarcza soft do dokladnego skanowania
powierzchni dysku i wykrywania bad sectorow, problemow z interfejsem
elektronika itp. czesc nawet generuje RMA :)
sprawdz na stronach produecenta, wypal iso alboo boot dyskietke i
sprawdz, bedziesz mial pewnosc
WD http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=503&lang=en
seagate http://www.seagate.com/www/en-us/support/downloads/seatools/
nawet edycje pod winde sa :)
Received on Tue Jun 3 23:55:13 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jun 2008 - 00:51:02 MET DST