Re: Bad sektory a gwarancja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 06:42:37 MET DST
Message-ID: <1esvpvf7o0vtu.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Mon, 02 Jun 2008 19:49:55 +0200, Padre napisał(a):

> Choć komputery mam od czasów XT to pierwszy raz zdarzyło mi sie że na
> nowym (niecałe 3 miesiące)dysku 2,5" używanym jako systemowy w
> komputerze stacjonarnym (SFF)pojawiło mi się nagle razem z częściowym
> padem systemu 8 bad sektorów, ponieważ nie mam w tej dziedzinie praktyki
> to chciałbym dowiedzieć się czy kwalifikuje to dysk do wymiany w ramach
> gwarancji?

Jeśli są to bady sprzętowe a nie software'we (wystarczy zajrzeć w status
SMART), to oczywiście tak. W przeciwnym razie dysk wróci do Ciebie po
wyzerowaniu dowolnym narzędziem zerującym sumę kontrolną sektorów. Na
przykład przy pomocy programu diagnostycznego producenta dysku (do
pobrania za darmo z ftp), MHDD, Victoria for Windows, albo choćby
płatnego HDD Regenerator.

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Tue Jun 3 06:50:13 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 03 Jun 2008 - 06:51:00 MET DST