"Kris" <mail@unavailable.com> Odpowiedz na
news:fkm58e$ijl$1@atlantis.news.tpi.pl:
> Gwarancję możesz egzekwować od producenta na podstawie numeru seryjnego
> dysku.
> Trzeba na stronie producenta odnaleźć czy daje taką możliwość.
> Na przykład Seagate daje taką możliwość
> http://support.seagate.com/customer/warranty_validation.jsp
Jak wpiszesz nr od dysku z laptopa to wywali ci że dysk jest OEM i należy po
gwarancje zwrócić się do sprzedawcy zestawu.
Pozdrawiam!
-- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.Received on Sun Apr 13 19:46:49 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 20:52:10 MET DST