Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:fk6iop$u55$1@opal.futuro.pl...
>> No u mnie brakowalo tych odwaznych :)
>> Moze dlatego wybralismy DELLe :)
>> Mnie sie design IBMa okrutnie nie podobal...
>>
>
> u nas sie dell chce wlasnie wepchac, widze pewne szanse bo jednak serwis
> maja lepszy niz IBM.
> ostatnia naprawa gwarancyjna bagatela poltora miesiaca(gratulacje serwis
> CSS, dluzej to juz tylko HP albo Acer serwisowal nam sprzet:P
> co do wygladu to mnie sie wlasnie thinkpady bardzo podobaja:)
>
Khem, CSS ma polapanych cale mnostwo serwisow gwarancyjnych (nie jestem
pewien, czy tez nie ma DELLa)... I powiem szczerze, ze mam o nich bardzo
dobra opinie. Ale jak zwykle pewnie wszystko zalezy od warunkow wspolpracy z
producentem i kasy, jaka z tej wspolpracy mozna wyciagnac...
Gwarancja NBD dla Della funkcjonuje raczej dobrze, chociaz (jak juz
wspominalem) laptopy z tego roku do bezawaryjnych jakos nie naleza (na 9
kupionych 3 zaliczyly juz reklamacje). Ale skoro wymiana nastepnego dnia
roboczego, to wlasciwie trudno mowic tu o jakichs zastrzezeniach...
Pozdrawiam
Michal
Received on Sun Apr 13 19:40:43 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 20:25:49 MET DST