microsoft bluetooth notebook mouse 5000 - kursor skacze

Autor: kffiatek <kffiatek.no_at_spam.op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 13:35:30 MET DST
Message-ID: <ftsr69$it9$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Mam myzsz microsoft bluetooth notebook mouse 5000. Od początku nie było
najlepiej, ale chyba z czasem jest coraz gorzej. Mysz jest laserowa
(850nm), bluetooth.
Kiedy poruszam nią (bez względu na to, czy to po porowatym stole, innym
materiale, czy nawet białej kartce) kursor nie porusza się płynnie,
tylko skacze, potrafi przy jednostajnym ruchu myszką zatrzymywać się na
chwilę, by potem znowu zacząć się poruszać. Trafienie w cokolwiek taką
myszka jest trudniejsze niż starą myszą z kulką, czy marketowym
badziewiem. Czy to jest do reklamacji (mysz ma miesiąc i 2-letnią
gwarancję), czy po prostu ten typ tak ma? I drugie pytanie. Dopiero w
domu zauważyłem, że mysz jest w wersji OEM i dopiskiem "tylko do
sprzedaży z nowymi komputerami", czy w ewentualnym sporze konsekwencję
tego, że mysz nie została sprzedana zgodnie z zaleceniem producenta
poniosę ja, czy sprzedawca?

pozdrawiam

-- 
Kffiatek
Received on Sun Apr 13 13:40:19 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 13:51:05 MET DST