Re: Ta cholerna Vista - ratujcie lamera

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 09:57:11 MET DST
Message-ID: <fv98oo$ej5$1@pippin.nask.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik "Czapla" <kumieWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2bfa.0000002b.48182484@newsgate.onet.pl...
> Witam.
>
> Nie wiem czy trafiłem na dobrą grupę, ale może ktoś mnie poratuje.

Niezupełnie, ale znaj łaskawość, bo przypadek szczególny. Japońska klawiatura cię tłuamczy.

> Jest tak:
> Kupiłem dziecku laptopa. Całkowity legal, zakup w sklepie, wingroza
> preinstalowana, te naklejki z numerami, certyfikatami i wszystkimi innymi
> duperelkami są oczywiście przyklejone do sprzęta. Kopię systemu zrobiłem. I
> naraz, po jakiś 4 miesiącach system siadł. Mogę go odpalić w trybie awaryjnym
> ale w normalnym zalogować się nie da, wali tysiące głupich komunikatów. Każe
> chyba łączyć się z internetem, ale on nigdy nie pracował w sieci.
> Komunikatów nie rozumiem, sprzęt i system jest japoński, był kupiony w Japonii,
No zajebisty pomysł. W Japonii... :) Taniej było chociarz? Albo lepiej pod jakimś względem, niż w PL?

> klawiaturka też jest ichnia.
Jeszcze lepiej. :)))

> Na Viście się w ogóle nie znam.
>
> Pytanie:
> Czy Nekrosoft coś uskutecznił w Viście, że trzeba coś tam zarejestrować, żeby
> sprzęt chodził normalnie?
Oczywiście.

> I jak to zrobić?
Zadzwonić do microsoftu. 0 - 801... i opowiedz im swoją historię. Pomogą :).

Serdeczne pozdrowienia

-- 
Marcin 
Received on Wed Apr 30 10:00:16 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 Apr 2008 - 10:51:51 MET DST