Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:futecv$dg1$1@node2.news.atman.pl...
> Ciekawy tylko jestem co zrobią jak klient kupi bez gwarancji
> czyli taniej o kilkaset zł. a potem będzie się praw gwarancyjnych
> domagał z uwagi na obowiązujące przepisy. Prawnikiem nie jestem
> ale to klient będzie wtedy "na prawie". :-)
nie zrozumielismy sie
dell mozna powiedziec standardowo sprzedaje kompy z gwarancja na 3 lata w 24
godziny u kienta, czyli jak ci cos padnie, dzwonisz do nich, opisujesz
problem i czasem tego samego dnia, a napweno nastepnego roboczego przyjezdza
serwisant i naprawia, nawet jesl jest to wymiana plyty glownej :)
natomiast teraz w promocji, mozna sobie kupic della taniej, ale z roczna
gwarancja i w punkcie serwisowym, a nie u siebie w biurze
Received on Sun Apr 27 10:40:27 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 27 Apr 2008 - 10:51:50 MET DST