On 26 Kwi, 19:00, "tommy" <m...@quest.pl> wrote:
> >> A ja s³ysza³em jedn±, ¿e nale¿y zadzwoniæ i powiedzieæ, ¿e wymieni³o siê
> >> uszkodzon± p³ytê. :)
>
> > Tak, ale wtedy zadaj± pytanie - czy by³a na gwarancji.
> > I nie wiem, która odpowied¼ jest bardziej... skuteczna.
>
> Mialem juz podobny telefon do ms. Chcialem reaktywacji klucza po wymianie
> plyty glownej na gwarancji. "Mila" pani powiedziala, ze owszem reaktywuje,
> ale najpiew mam wyslac do nich fax z dowodem wymiany gwarancyjnej ze sklepu.
witam
zadzwoñ po 22 rozmawiasz z automatem, zg³aszasz wymianê elementu pc
Received on Sat Apr 26 21:10:18 2008
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 26 Apr 2008 - 21:51:52 MET DST