Re: Problem z drukowaniem i skanowaniem na hp officejet d145

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 18:40:55 MET DST
Message-ID: <2008041516475300@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

adin pisze:
> 1. Supply expired - Printing stopped. Replace black in cartridge. Press Enter to
> continue.
> Dodam że wstawiłem nowy oryginalny tusz po tej operacji nadal wyświetla się dany

Ale faktycznie *nowy*, czy "leżak" kupiony kiedyś na zapas?

Poza tym szukałeś Googlem po tym komunikacie? Zwraca parę
ciekawych linków od razu...

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Tue Apr 15 18:50:21 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 15 Apr 2008 - 18:51:44 MET DST