Witam,
Drukarkę Z1420 Lexmarka ma od niedawna. Jak oprogramowanie zasugerowało
zamówienie kolorowego kartridża to nabyłem zestaw tuszy do napełnienia, jak
to zawsze robiłem z poprzednią drukarką HP. Dalszy sposób działania
oprogramowania całkowicie mnie zaskoczył. Drukarka, oprogramowanie,
stwierdziło, że kolorowy kartridż się zużył i zażądała wymiany.
Od tego momentu nie można drukować, pojawia się okienko z żądaniem wymiany
kartridża z możliwością:
- anulowania drukowania,
- zamówienia nowego,
- drukowanie tylko za pomocą czarnego tuszu,
Zablokowanie możliwości wydruku kolorowego nastąpiło jednocześnie z
początkiem widocznych braków koloru na wydruku.
Oprogramowanie uniemożliwiło przeprowadzenia czyszczenia dysz, które zawsze,
w HP, używałem do ustalenia którego koloru zabrakło.
Oczywiście uzupełnienie atramentów w kartridżu nie zmieniło sytuacji, dalej
domaga się włożenia nowego.
Może wiecie jak przekonać drukarkę, że napełniony kartridż jest nowym i w
ten sposób móc uzupełniać kartridże atramentem a nie wkładać za każdym razem
nowy - kupiony ?
Pokonany przez drukarkę :)
Andrzej
Received on Sun Apr 13 20:00:20 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Apr 2008 - 21:51:44 MET DST