"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:ft7s0k$j3n$1@node2.news.atman.pl...
> To całkiem rozsądna polityka, prywatny użytkownik nie kupi Della skoro za
> te same pieniądze może mieć bardziej wypasiony model innego producenta.
no wiesz... wszystko zalezy co rozumiesz przez wypasiony.. w Dellu w
konfiguratorze mozesz zbudować naprawde wydajną maszynę.
A cena - no cóż - jest wypadkową jakości. Dell to przede wszystkim lapki
bussinesowe. To jest naprawdę inna jakość sprzętu niż tzw sprzęt
konsumencki.
Miałem możliwośc porównania lapków HP z serii pavilion i bussinesowej -
fakt - pavilion był znacznie ładniejszy ale przy nc6230 była to po prostu
plastikowa zabawka.
Taki laptop musi znieść znacznie gorsze traktowanie niż ten do domu. On po
prostu musi działać, musi zarabiać na siebie.
> Nie bez przyczyny oceniający Della w tym wątku nie piszą słowa o
> procesorach, grafice czy twardych dyskach koncentrując się na gwarancji,
> jakości powierzchni itp. duperelach.
To nie są duperele. Nie ma co pisać o procesorach, grafice czy twardych
dyskach. to sobie mozesz wybrać w baaardzo dużym zakresie sam w momencie
zamówienia lapa.
Jakie wybierzesz takie będziesz mieć.Będą działać tak jak powinny bez
najmniejszych problemów. A jak przestaną działać to wystarczy jeden telefon
do supportu i na drugi dzień znów działa. Milusio - prawda?? ;-))
I to jest to co wyróżnia dell'a na rynku w Polsce. Płaci się za to parę pln
ale zwraca się to z nawiązką.
Nie ma co ukrywać, ze czasami cos sie w dellu spieprzy - to tylko urządzenie
techniczne więc ma prawo się popsuć. Prawdę mówiąc jeden z lapków które
teraz uzytkuję zwalił się dzień po dostawie.
Ale czym tu się ekscytowac jak wystarczy jeden telefon (w moim wypadku
zadzwoniłem do nich po 1700) i na drugi dzień (w moim wypadku technik
pojawił się o 1100) komputer został naprawiony i od tamtej pory nie ma
żadnych fochów :-).
I działa to przez 3 lata - czyli w zasadzie przez cały czas sensowonego
uzytkowania lapka ma się taki support. A, że najpoważniejszą "duperelą" o
której ktoś napisał jest wycierająca się powierzchnia przy "głaskadełku" -
no cóż - tego akurat w ramach gwarancji nie wymieniają a w sumie mogli by bo
po 3 miesiącach uzytkowania lapka rzeczywiście troszkę się wyślizgało ;-))))
pzdr
Bartek
Received on Sat Apr 5 16:20:15 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Apr 2008 - 16:51:03 MET DST