Witam,
wiem, że trochę NTG, wysłałem też ne p.s.prawo ale na pewno wielu
grupowiczów korzysta z podobnej usługi.
Zamówiłem w Dialogu usługę DialNet Global 6 na łączu telefonicznym
Telekomunikacji.
Poinformowano mnie iż nie ma pewności co do tego czy w ogóle przesył
internetu pod moim adresem jest możliwy a jeżeli będzie, to nie wiadomo czy
technicznie uda się zgodnie z umową 6 Mbit. Dialog nie ma jak tego
sprawdzić. Wytłumaczono mi że robi się to w ten sposób:
- wysyłają do mnie umowę którą podpisuję w obecności kuriera (moje dane do
umowy już mają, PESEL, nr dowodu itp.);
- po otrzymaniu przez nich podpisanej umowy wysyłają mi sprzęt oraz hasło
dostępowe;
- podłączam i sprawdzam czy działa;
- jeżeli nie działa wcale, lub działa ale np 1 Mbit zamiast 6 Mbit mogę
umowę anulować.
Domyślam się, że jeżeli w ogóle nie będzie działać to sprawa jest raczej
jasna.
Zastanawiam się tylko co w przypadku kiedy okaże się że leci mi faktycznie 1
Mbit. Przecież w naszym kraju żaden dostawca nie gwarantuje praktycznie
żadnej przepustowości (z wyjątkiem łącz synchronicznych, kilkanaście lub
nawet kilkadziesiąt razy droższych). Czy nie usłyszę wtedy że "my Panu
niczego w umowie nie gwarantowaliśmy"?
Pozdrawiam
-- rosakReceived on Sat Mar 8 15:40:09 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 08 Mar 2008 - 15:51:04 MET