Uzytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisal w wiadomosci
news:Xns9A58C6AAB4C5Dmbien@127.0.0.1...
> Przemek <osoba@microsoft.com> wrote:
> Wiele niescislosci - raz ze gwaracja jest calkowicie niezalezna od
> zgodnosci z umowa, wiec i w obrocie konsumenckim moze jej wcale nie byc,
> dwa ze wprowadzenie w PL nieszczesnej (nie)zgodnosci z umowa zamiast
> rekojmi w obrocie konsumenckim (nic dobrego z tego nie wyszlo bo to bubel
> legislacyjny) wynikalo wlasnie z wdrozenia ogolnoeuropejskiej dyrektywy
> modelowej w zwiazku z harmonizacja naszego prawa z unijnym przed akcesja,
> tak wiec na 99% w UK tez to obowiazuje.
To bylo uproszczenie- dla przedsiebiorcy jestw zasadzie wszystko jedno czy
klient reklamuje towar z tytulu niezgodnosci czy gwarancji , wiecej ,
niezgodnoisc potrafi byc bardziej dolegliwa
wiec rezygnacja z gwarancji (jesli tej nie ma wiecej niz standartowe dwa
lata) w zamian za znizke ceny przy pozostawieniu caly czas mozliwosci z
korzystania przez konsumenta/klienta
z niezgodnosci towaru z umowa to w naszych warunkach dobry dowcip i nie
slyszalem o firmie ktora proponuje cos takiego.
pzdr
Received on Wed Mar 5 21:05:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Mar 2008 - 21:51:04 MET